Screen Network uruchomił w Warszawie 165-metrowy ekran Super Screen (wideo)
Firma reklamy zewnętrznej Screen Network (należąca do grupy 4Fun Media) zainstalowała w centrum Warszawy ekran LED Super Screen o powierzchni 165 metrów kwadratowych.
Super Screen to ekran o rozdzielczości Pixel 10, na którym można zmieniać w czasie rzeczywistym wyświetlane treści (m.in. w oparciu o big data i rozpoznawanie twarzy). Nośnik jest skierowany głównie do reklamodawców.
Ekran zamontowano na fasadzie centrum handlowego Plac Unii.
- Jesteśmy niezwykle dumni z tego wdrożenia, mamy nadzieję, że to początek wielkich, pięknych digitalowych ekranów w naszej stolicy, które powoli zmienią jej wygląd na wzór światowych metropolii - komentuje Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.
Do Screen Network należy 23,5 tys. ekranów w 3,6 tys. lokalizacjach w 553 miastach w całej Polsce. Na monitorach są emitowane m.in. reklamy.
Firma należy do grup kapitałowej 4Fun Media, która w ub.r. w segmencie reklamy zewnętrznej zanotowała 21,71 mln zł przychodów sprzedażowych i 8,3 mln zł zysku EBITDA, wobec 13,43 mln zł wpływów i 4,09 mln zł zysku EBITDA rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Screen Network uruchomił w Warszawie 165-metrowy ekran Super Screen (wideo)