„Zdrowy styl życia” w kampanii nowych środków czystości Sanytol (wideo)
Na polskim rynku debiutuje nowa marka środków czystości - Sanytol obejmująca serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu (produkowana przez AC Marca). Wspiera to telewizyjna kampania reklamowa, do której media zakupił dom mediowy Havas Media.
Na polskim rynku pojawiła się nowa marka produktów czyszczących i dezynfekujących Sanytol, będąca w portfolio brandów hiszpańskiego koncernu AC Marca. Przeznaczone są one do czyszczenia, prania, odświeżania i ochrony osobistej.
- Nasza oferta produktów marki Sanytol wpisuje się w obecne trendy zdrowego trybu życia. Produkty Sanytol nie tylko czyszczą, ale także dezynfekują, zabijając 99,9proc. bakterii, wirusów i grzybów, a jednocześnie nie zawierają chloru. Dostrzegamy bardzo duży potencjał sprzedaży tej kategorii produktów, a wielkość i wzrosty sprzedaży w wielu krajach Europy tylko nas w tym utwierdzają - komentuje Mirosław Micewicz, general manager AC Marca Poland.
W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Firma AC Marca współpracuje z siecią Havas na innych rynkach zagranicznych.
Dołącz do dyskusji: „Zdrowy styl życia” w kampanii nowych środków czystości Sanytol (wideo)