Samsung startuje z promocją telewizorów Excellence Line
Samsung rozpoczyna kampanię wspierającą promocję cashback do 4 tys. złotych na swoje telewizory z linii Excellence Line. Działania marketingowe obejmują telewizję, kanały digital oraz social media.
Teraz, kupując telewizory Samsung Excellence Line można zyskać aż do 4 tys. złotych zwrotu. Promocją objęte są wszystkie 3 modele: QN900B i QN800B 85” z kwotą zwrotu 4 tys. złotych, QN800B (65/75”) ze zwrotem 2 tys. złotych i model QN700B z cashbackiem 500 złotych. Promocja trwa do 30 października lub do wyczerpania puli zwrotów, a kampania marketingowa została zaplanowana w tym samym okresie.
Działania marketingowe obejmują telewizję i digital, w tym media społecznościowe. Na potrzeby kampanii powstał spot, w którym podkreślono wyróżniki Excellence Line – piękny, minimalistyczny design, spektakularny dźwięk i imponująco realistyczny obraz. W nawiązaniu do tych cech telewizorów, aby je uwypuklić, sam spot również jest minimalistyczny i utrzymany w eleganckiej formie. Emitowany będzie w telewizji ogólnopolskiej w wersji 30- i 10-sekundowej.
Za kreację odpowiada Grupa K2, a za produkcję studio Nylon.
Digitalową odsłonę kampanii przygotowała agencja VMLY&R przy kreatywnym wsparciu Grupy K2. Z kolei Starcom i Performics zajęły się planowaniem i zakupem mediów. Za działania PR odpowiada dfusion communication.
Dołącz do dyskusji: Samsung startuje z promocją telewizorów Excellence Line