Samsung reklamuje drukarki
Pod hasłem "Zarządzanie drukiem proste jak Ctrl+P" rozpoczyna sięglobalna kampania reklamowa drukarek marki Samsung. Akcjapodkreślająca efektowność i oszczędność działania tych urządzeńobejmuje w Polsce prasę.
Startująca pod hasłem "Zarządzanie drukiem proste jak Ctrl+P"kampania reklamowa drukarek Samsung kierowana jest przede wszystkimdo firm. Akcja podkreśla intuicyjność i łatwość obsługi tychurządzeń zapewniającą pełną kontrolę nad nimi odpowiadającym za niemanagerom. Kampania zwraca także uwagę, że takie efektywnezarządzanie drukarkami w przedsiębiorstwie może wpłynąć nazwiększenie oszczędności.
Przygotowana przez agencje Digitas i Leo Burnett kampaniareklamowa "Ctrl+P" startuje jednocześnie w 16 krajach na całymświecie, w tym 11 państwach europejskich. W Polsce akcja obejmujetytuły prasowe 'Rzeczpospolita', 'Newsweek', 'Biznes Trendy','Businessman.pl', 'Komputer Świat', 'PC World Komputer', 'Chip','Computerworld' i 'CIO'. Polską adaptacją kreacji zajęły sięagencje Cheil Worldwide i Cheil Germany, natomiast zakup mediówprzygotował dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Samsung reklamuje drukarki