Samolot LOT-u obrandowany logo Black Energy. Tyson w nowej reklamie
Grupa Food Care, producent napojów Black Energy, podpisała umowę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, których flotę na początku czerwca br. zasili tzw. Black Jet. Mike Tyson weźmie tymczasem udział w kolejnej kampanii reklamowej promującej markę Black Energy.
Grupa Food Care podpisała w poniedziałek umowę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, których flotę na początku czerwca br. zasili tzw. Black Jet.
Samolot obrandowany znakiem towarowym Black Energy będzie latał na trasach europejskich LOT-u.
Kampanii reklamowej towarzyszyć będzie kampania konsumencka, w której będzie można wygrać lot właśnie „Black Jetem”.
W spocie reklamowym, który zostanie nakręcony w tym tygodniu, Mike Tyson pojawi się w roli pilota sterującego samolotem obrandowanym znakiem towarowym Black Energy. Telewizyjna kampania reklamowa ruszy 24 maja br. W pierwszej części kampanii pokazywany będzie odświeżony spot „Black Service - Vending Machine”.
Nowy spot reklamowy, zrealizowany w tym tygodniu, pojawi się na antenie telewizyjnej na początku czerwca br.
Mike Tyson jest twarzą Blacka od roku, kiedy napój pojawił się na rynku. W ub.r. wystąpił w dwóch reklamach produktu („Black & White Room” oraz „Black Service”), a wizerunek byłego boksera znajduje się też na jego opakowaniach (przeczytaj więcej i obejrzyj reklamy).
Za obsługę marki Black Energy odpowiadają agencja Grey Group (kreacja), dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów) oraz agencja BrandLab (public relations).
Napój energetyczny Black jest dostępny od 2011 roku. W 2012 roku sprzedanych zostało łącznie 100 mln puszek Black. Napój dostępny jest w ponad 30 krajach. Grupa FoodCare zapowiada intensywną ekspansję zagraniczną w 2013 roku i rozszerzenie dystrybucji o kolejne rynki.
Dołącz do dyskusji: Samolot LOT-u obrandowany logo Black Energy. Tyson w nowej reklamie