SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

\Sales Link częstuje kisielami firmy Dr. Oetker

W wybranych hipermarketach trwa kampania promująca nowe trójsmakowe kisiele z owocami Dr. Oetker. Akcję - obejmującą degustacje tych produktów - przygotowała i prowadzi \Sales Link.

W ramach kampanii Dr. Oetker, w 50 wybranych hipermarketach na terenie całej Polski odbywają się degustacje ciepłego kisielu Słodka Chwila w nowych kompozycjach smakowych, wzbogaconych dodatkami takimi jak guarana czy zielona herbata.

Agencja \Sales Link odpowiada m.in. za proces rekrutacji hostess oraz logistykę materiałów potrzebnych do realizacji akcji. Degustacje potrwają do 8 października.

Akcja jest częścią kampanii reklamowej marki Słodka Chwila, która obejmuje także telewizję i internet (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: \Sales Link częstuje kisielami firmy Dr. Oetker

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl