Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki
Trwają działania reklamujące platformę e-commerce’ową Biedronki. Odpowiada za nie agencja Sales Intelligence należąca do Digitree Group.
fot. Jeronimo Martins / Biedronka

W ramach współpracy z Biedronką Sales Intelligence zajmuje się prowadzeniem kampanii marketingowych oraz performance’owych sklepu internetowego tej sieci. Reklamy podkreślają, że na platformie użytkownicy z Warszawy mogą wygodnie zamawiać produkty spożywcze.

- Współpraca z Jerónimo Martins Polska wynika ze zmiany naszego podejścia. Teraz nie tylko dobieramy najefektywniejsze media i realizujemy kampanie, ale także świadczymy usługi doradcze w zakresie szerokiego performance i digital marketingu - komentuje Mateusz Jeżyk, dyrektor operacyjny Sales Intelligence.
Współpraca została podjęta na czas nieokreślony.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki