Safari traci na urządzeniach mobilnych, rywale w górę
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w kwietniu wyraźny spadek udziału w rynku. Zyskały na tym konkurencyjne aplikacje.
Z danych Net Applications wynika, że w kwietniu Safari miała 59,42 proc. udziału w rynku - o 2,37 pkt. proc. mniej niż w marcu.
Udział przeglądarki wbudowanej w system Android zwiększył się w tym samym czasie z 21,86 proc. do 22,89 proc., a jeszcze więcej zyskała trzecia Opera Mini, notując wzrost z 8,4 proc. do 9,9 proc. rynkowego udziału.
Pierwszą piątkę uzupełniły mobilne odsłony przeglądarek Google Chrome (2,63 proc. - wzrost o 0,2 pkt. proc.) oraz Internet Explorer (1,64 proc. - spadek o 0,35 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: Safari traci na urządzeniach mobilnych, rywale w górę