Safari i Chrome zyskują na urządzeniach mobilnych, w dół Opera Mini
Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w styczniu wzrost udziału w rynku. W górę pnie się także mobilna wersja Google Chrome. Do poziomu poniżej 10 proc. znów spadł udział trzeciej w rankingu Opery Mini.
Z danych Net Applications wynika, że w styczniu Safari miała 61,02 proc. udziału w rynku - o 0,46 pkt. proc. więcej niż w grudniu.
Udział przeglądarki wbudowanej w system Android zmniejszył się w tym samym czasie z 22,10 proc. do 21,46 proc., a trzecia Opera Mini - po wysokim wzroście w grudniu - zanotowała spadek z 10,71 proc. do 9,84 proc. rynkowego udziału.
Zyskały natomiast kolejne w rankingu mobilne odsłony przeglądarek Google Chrome (2,02 proc. - wzrost o 0,54 pkt. proc.) oraz Internet Explorer (1,34 proc. - wzrost o 0,18 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: Safari i Chrome zyskują na urządzeniach mobilnych, w dół Opera Mini