"Rzeczpospolita" z nową ofertą prenumeraty. Więcej eksperckich treści
„Liderzy wybierają zaufane źródło wiedzy” - takim hasłem "Rzeczpospolita” (Gremi Media) promuje swoją prenumeratę, która w nowej odsłonie oferuje czytelnikom jeszcze szerszy dostęp do swoich treści. W przyszłym roku prenumeratorzy ogólnopolskiego dziennika zyskają dostęp m.in. do pięciu specjalistycznych tygodników.
Wydawca ogólnopolskiego dziennika startuje z kampanią promującą prenumeratę na 2025 rok. Nowością przyszłorocznej oferty - poza dostępem do eksperckich publikacji, książek, poradników, czy cyfrowych wydań dziennika rp.pl i pro.rp.pl - będą także treści pięciu nowych, specjalistycznych tygodników adresowanych do przedsiębiorców, prawników, kadrowych, urzędników oraz doradców podatkowych.
- Najnowsza oferta jest odpowiedzią na wyzwania współczesnych liderów i profesjonalistów, którzy szukają rzetelnych informacji oraz pogłębionych analiz na temat kluczowych zjawisk w gospodarce, prawie i zarządzaniu. Dzięki nowym tygodnikom oraz pełnemu dostępowi cyfrowemu, ‘Rzeczpospolita’, ceniony dziennik o wieloletniej tradycji, zapewnia wsparcie wszystkim, którzy podejmują strategiczne decyzje - czytamy w komunikacie prasowym Gremi Media.
W podobnym tonie, zachęcając do prenumeraty tytułu, wypowiada się także nowy redaktor naczelny dziennika, Michał Szułdrzyński, podkreślając, że „w czasach nadmiaru informacji ‘Rzeczpospolita’ staje się kompasem, który wskazuje to, co naprawdę istotne".
Czytaj także: „Rzeczpospolita” rozstała się z publicystą „Do Rzeczy”
Promocji nowej oferty prenumeraty towarzyszy kampania produktowa pod hasłem „Liderzy wybierają zaufane źródło wiedzy”, realizowana w mediach własnych (m.in. na łamach „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) oraz w mediach zewnętrznych.
Czytaj także: Zmiana na czele „Rzeczpospolitej”. „Reorganizacja, a nie rewolucja”
W drugim kwartale 2024 roku średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” zmalała rok do roku o 18,03 proc. do 25 220 egz. (dane Polskich Badań Czytelnictwa).
Dołącz do dyskusji: "Rzeczpospolita" z nową ofertą prenumeraty. Więcej eksperckich treści
Tak, ta sama treść, ten sam poziom DNO.