Rysunki Andrzeja Mleczki na opakowaniach mleka Łaciate
Rozpoczyna się digitalowa kampania marki Łaciate zrealizowana z okazji 25-lecia jej istnienia na polskim rynku. W ramach akcji powstała limitowana seria opakowań, na których zobaczymy prace znanego rysownika Andrzeja Mleczki. Działania przygotowały wspólnie Mlekpol, dom mediowy Wavemaker oraz agencja Leo Burnett.

Przygotowane przez Andrzeja Mleczkę ilustracje znajdą się na limitowanej serii opakowań mleka Łaciate oraz na bannerach wykorzystywanych w kampanii. Dodatkowo reklamy będą emitowane na portalach horyzontalnych, mobilnych i w programmatiku.
– Łaciate jest obecne z nami już od 25 lat. W tym czasie marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku. Mleko Łaciate towarzyszy nam w codziennym życiu, a jego walory odżywcze, związane z naturalnym pochodzeniem doceniane są przez konsumentów. Dlatego zachęcamy wszystkich, aby przyłączyli się do świętowania tego wyjątkowego jubileuszu – powiedziała Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu Mlekpolu.
Przygotowanie projektów kreatywnych i produkcję materiałów zrealizowała agencja Leo Burnett. Pomysł zaproszenia do współpracy Andrzeja Mleczki, strategię mediową oraz związane z nią działania są wynikiem pracy domu mediowego Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Rysunki Andrzeja Mleczki na opakowaniach mleka Łaciate