Rubikom uruchamia dział PR
Agencja Rubikom Strategy Consultants stworzyła dział public relaations w którym pracuje w nim Joanna Kółkowska.
W ramach uruchomienia komórki public Relations agencja doradcza Rubikom Strategy Consultants zatrudniła Joannę Kółkowską, która będzie odpowiedzialna za rozwój działu oraz budowę wizerunku firmy jako dojrzałego i świadomego doradcy w zakresie tworzenia zintegrowanych strategii marketingowych w polskich przedsiębiorstwach. Docelowo dział ma świadczyć usługi dla klientów agencji obejmujące przygotowywanie i wdrażanie strategii public relations. Kółkowska współpracuje jednocześnie z firmą mLife, a wcześniej prowadziła działania PR m.in. dla FagorMastercook, Willson&Brown oraz Endemol Polska.
Jednocześnie Rubikom Strategy Consultants na swojej stronie internetowej uruchomiła interaktywny mediaroom zawierający wypowiedzi branżowe, materiały publicystyczne oraz raporty z projektów badawczych prowadzonych przez firmę. Nowa sekcja jest skierowana do mediów branżowych oraz otoczenia biznesowego agencji.
Rubikom Strategy Consultants uzasadnia uruchomienie działu PR rozpoczęciem przez siebie jesienią ubiegłego roku dwóch długoterminowych projektów badawczych: Kondycja Marketingu i Shopping Show. – Naszą specjalizacją jest kompleksowe doradztwo w zakresie marketing management, dlatego wnikliwa obserwacja rynku i preferencji konsumenckich jest dla nas priorytetem – podkreśla Marcin Gieracz, partner&strategy director firmy.
Dołącz do dyskusji: Rubikom uruchamia dział PR