Rozmowy staruszków przed telewizorem reklamują GigaNagrywarkę w Netii (wideo)
Netia rozpoczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie usługę GigaNagrywarka. Bohaterami reklam - przygotowanych przez firmy Brasil, Carat Polska i Value Media - jest trzech staruszków prowadzących zabawne rozmowy przed telewizorem.
W reklamach GigaNagrywarki, wprowadzonej właśnie do oferty przez Netię (więcej na ten temat), trzech pensjonariuszy domu spokojnej starości prowadzi przed telewizorem zabawne dialogi, odnoszące się do najważniejszych zalet promowanej usługi, przede wszystkim możliwości jednoczesnego nagrywania nieograniczonej liczby programów z telewizji i przechowywania ich na dysku sieciowym.
W osobnym spocie reklamowana jest promocja, w ramach której za Telewizję Osobistą przez pół roku płaci się tylko złotówkę miesięcznie.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 kwietnia w telewizji i internecie.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam zajęła się agencja Brasil, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) i Value Media (internet).
Dołącz do dyskusji: Rozmowy staruszków przed telewizorem reklamują GigaNagrywarkę w Netii (wideo)