„Rodzinka.pl” z mniejszą widownią. 12,2 mln zł z reklam
Szósty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,4 mln osób, mniej niż poprzednią serię, ale więcej niż nadawany rok temu serial „BarON24”. TVP2 w czasie emisji „Rodzinki.pl” zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 12,2 mln zł.
Średnia oglądalność szóstej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,41 mln widzów, co przełożyło się na 9,53 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.05 i 21.40, w okresie od 6 marca do 5 czerwca br.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek produkcji, który zainteresował 1,72 mln osób.
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
06-03-2015 | 21:38:26 | 1 720 613 | 11,33% |
20-03-2015 | 21:40:36 | 1 650 908 | 11,77% |
17-04-2015 | 21:40:42 | 1 640 220 | 11,07% |
Wiosną zeszłego roku w piątki zamiast „Rodzinki.pl” TVP2 nadawała serial komediowy „BarON24”, chociaż emitowano go nieco wcześniej - pierwszy odcinek zaczynał się o 20.40, a drugi - 21.10. Średnia widownia tejże produkcji była o 520 tys. niższa - wyniosła bowiem 889 tys. osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 5,89 proc. oraz 5,76 proc. (więcej na ten temat).
Natomiast w porównaniu do poprzedniej serii „Rodzinka.pl” straciła 530 tys. osób. Jej piątą edycję nadawaną jesienią 2013 roku śledziło średnio 1,94 mln oglądających, a jej udział wyniósł odpowiednio 13,03 proc. oraz 16,18 proc. (zobacz te dane).
Dwójka w czasie emisji komediowego serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. show „Taniec z gwiazdami”, co dało mu 20,86 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy fabularne; 11,57 proc.), a czwarta - TVP1 („Talianka”, „Aminata - siła miłości” i filmy; 9,24 proc.). W grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN przed Polsatem.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 3 076 899 | 20,86% | 14,63% |
TVN | 1 706 856 | 11,57% | 17,74% |
TVP2 - Rodzinka.pl 6 | 1 405 261 | 9,53% | 12,74% |
TVP1 | 1 362 598 | 9,24% | 6,28% |
Wpływy reklamowe z 26 wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 12,23 mln zł. Nadawany rok wcześniej „BarON24” z reklam przyniósł 8,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Telewizyjna Dwójka planuje zrealizować siódmy sezon serialu „Rodzinka.pl”, który trafi na antenę stacji jesienią br. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” z mniejszą widownią. 12,2 mln zł z reklam
Żarcików a la homo i gendero fanów.
Panu Karolakowi zresztą też mówimy nie !
Tego serialu już się nie da oglądać z dziećmi. Cały czas tylko jakieś seksistowskie podteksty.