RASP zaczyna współpracę z H&M, rabaty dla prenumeratorów „Forbes Women”
Od końca kwietnia klienci programu lojalnościowego sieci sklepów odzieżowych H&M mają dostęp do nowego wydania magazynu „Forbes Women” (Ringier Axel Springer Polska) na specjalnych warunkach. Po kupnie prenumeraty otrzymują też rabat na zakupy w sklepach sieci.
Promocja ruszyła 27 kwietnia. Po zalogowaniu się w systemie, klienci programu lojalnościowego H&M mogą kupić urodzinowe wydanie magazynu „Forbes Women” z wybranym bestsellerem książkowym (książki w cenie od 4,99 zł), wraz z darmową dostawą.
W poniedziałek 4 maja br. została też uruchomiona oferta promocyjna dla klientów H&M. Jeśli kupią prenumeratę miesięcznika „Forbes Women”, dostaną prezent w postaci 15 proc. rabatu na zakupy w sklepie internetowym sieci odzieżowej. Prenumerata magazynu kosztuje (w promocji) 99 zł za rok i 49 zł - za sześć miesięcy abonamentu.
Ringier Axel Springer Polska zapowiada, że wszystkie te promocje inaugurują stałą współpracę z marką H&M. Ma ona obejmować różne tytuły z portfolio RASP.
W 2018 r. Ringier Axel Springer Polska osiągnął 6 mln zł zysku netto. W ciągu roku firma połączyła się z 10 powiązanymi z nią spółkami. Ze względu na restrukturyzację Ruchu utworzyła 28,7 mln zł rezerwy.
W zeszłym tygodniu RASP zapowiedział, że w ramach zwolnień grupowych chce pożegnać się z ok. 6 proc. pracowników.
Dołącz do dyskusji: RASP zaczyna współpracę z H&M, rabaty dla prenumeratorów „Forbes Women”