Reuters z darmowymi materiałami dla wydawców
Po raz pierwszy w swojej historii agencja Reutera zdecydowała się na darmowe udostępnienie multimedialnych treści wydawcom internetowym i blogerom. - Teraz jeszcze większa liczba partnerów naszej agencji będzie mogła dostarczać odbiorcom wysokiej jakości treści pochodzące od 2,5 tys. naszych dziennikarzy na całym świecie - podkreśla Steven Schwartz, dyrektor zarządzający agencji.
Reuters będzie udostępniał wydawcom wybrane treści za pośrednictwem platformy o nazwie Reuters Media Express. Bez konieczności rejestracji i wnoszenia opłat będą oni mogli ściągać i umieszczać w swoich serwisach filmy, zdjęcia oraz teksty pochodzące z agencji.
Według zapowiedzi ilość materiałów możliwych do wykorzystania przez jednego użytkownika w ciągu miesiąca będzie limitowana. Reuters zapowiada w komunikacie, że treści będą dotyczyły różnych dziedzin: polityki, gospodarki, sportu czy finansów, a do dyspozycji użytkowników będzie wyszukiwarka materiałów.
- Zawsze byliśmy otwarci na innowacje, a teraz jeszcze większa liczba naszych partnerów będzie mogła dostarczać odbiorcom wysokiej jakości treści pochodzące od 2,5 tys. naszych dziennikarzy na całym świecie - podkreślił w komunikacie Steven Schwartz, dyrektor zarządzający Reutersa. Dodał przy okazji, że jest pierwszy przypadek w 160-letnej historii agencji, gdy decyduje się ona w tak dużym stopniu użyczyć za darmo swoje materiały zewnętrznym wydawcom.
Dołącz do dyskusji: Reuters z darmowymi materiałami dla wydawców