Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson
Agencja Reprise zajmie się obsługą w e-commerce 17 marek koncernu Johnson & Johnson.
Koncern Johnson & Johnson zakończył przetarg na obsługę e-commerce’ową 6 marek masowych i 11 farmaceutycznych. Postępowanie wygrała agencja Reprise należąca do grupy Mediabrands. Pierwszymi markami, dla których Reprise będzie prowadzić działania promocyjne są Listerine oraz Neutrogena.
Reprise dla Johnson & Johnson
W ramach współpracy agencja Reprise będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i realizację komunikacji e-commerce, w tym m.in. za przygotowanie rekomendacji oraz media planów w zakresie rozwiązań e-commerce, obecności oraz wsparcia mediowego na marketplace’ach (np. Amazon, Allegro, Shopee) oraz u kluczowych retailerów (np. Frisco.pl, e-apteki.pl, drogerie internetowe), realizację kampanii oraz współpracę z agencją kreatywno-kontentową.
Za koordynację działań e-commerce dla marek J&J odpowiada Michał Kwapisz, head of eCommerce w agencji Reprise.
Dołącz do dyskusji: Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson