Reorganizacja w IDMnet, powstały trzy nowe działy
IDMnet przyjął nową strukturę spółki. Najważniejsze zmiany to oddzielenie zadań handlowych od usługowych oraz budowa centrów wiedzy wspierających wszystkie działy firmy.
W strukturze IDMnet pojawiły się też trzy nowe działy: negocjacji i rozliczeń, tradingu oraz kluczowych klientów.
Dział negocjacji i rozliczeń będzie wspierał działy witryn, afiliacji oraz działy agencyjne IDMnet i Afilo. Do jego zadań będzie należało prowadzenie negocjacji z domami mediowymi i innymi partnerami. Będzie również czuwał nad realizacją kontraktów z wydawcami i rozliczaniem kampanii. Funkcję dyrektora handlowego ds. negocjacji agencyjnych i rozliczeń obejmie Jan Roszkiewicz, dotychczasowy dyrektor działu agencyjnego. Na tym stanowisku zastąpi go Łukasz Skawiński, który do tej pory zarządzał siecią typu audiencje network - AdProfile. Produktem AdProfile zajmie się Daniel Kondzior - project manager.
Dział tradingu, na czele którego stanie Michał Hejka, wiceprezes IDMnet, będzie odpowiadał za optymalizację sprzedaży do platform zakupowych (SSP, DSP, AdExchange). Do jego zadań będzie należeć również sprzedaż do sieci afiliacyjnych oraz obsługa powierzchni typu remnant.
Dział kluczowych klientów został wyodrębniony z dotychczasowego działu agencyjnego. Do jego zadań będzie należała obsługa i pozyskiwanie kluczowych klientów oraz wdrożenie nowych standardów obsługi. Działem pokieruje Agnieszka Muszyńska.
W ramach zmian w strukturze IDMnet, zreorganizowany został także dział wsparcia sprzedaży, którego zakres działań w związku z tym się poszerzy. Do jego głównych zadań należeć będzie rozwój produktów istniejących już w portfolio spółki, zarządzanie i dystrybucja wiedzy o nich oraz rozwój nowych rynków i wskazywanie nowych obszarów.
Dział wsparcia sprzedaży i rozwoju będzie również wspierał działy w realizacji rozbudowanych kampanii i projektów specjalnych dla klientów oraz domów mediowych. Będą tu także powstawały nowe produkty reklamowe i jednostki biznesowe. Działem pokieruje Katarzyna Patkowska, która obejmie stanowisko szefa wsparcia sprzedaży i strategii. Przed przejściem do IDMnet zarządzała działaniami z zakresu marketingu internetowego w Nokia Poland, gdzie była zatrudniona jako digital marketing manager. Odpowiadała wówczas za projekty nagradzane w konkursach takich jak: Webstar, Golden Eagles, KTR oraz Efekton Awards.
Nowa struktura i podział stanowisk w IDMnet funkcjonują od 1 grudnia 2011 r.
Obecnie w portfilio spółki są sieci tematyczne: Budowia, 4Clover, Zdrowienet, Adporfile, Cplnet, Adaction, Adfun, projekty Social Media, Wyszukiwarki, E-commerce oraz sieć horyzontalna IDMnet i sieć afiliacyjna Afilo.
Dołącz do dyskusji: Reorganizacja w IDMnet, powstały trzy nowe działy