Rekordowa sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie' oraz 'Dobre Rady'
W marcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie"w marcu b.r. wyniosła 572 052 egz. (tytuł zadebiutował na rynku wpaździerniku ub.r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "DobreRady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości561 297 egz. (wzrost o 8 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 414 294 egz. (spadek o 9proc.).
marzec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 572 052 | - |
Dobre Rady | 561 297 | 520 804 |
Świat Kobiety | 414 294 | 454 602 |
Poradnik Domowy | 384 291 | 441 160 |
Claudia | 284 171 | 355 391 |
Olivia | 194 243 | 236 899 |
Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Kobieta i Życie" (o 10 proc.).
2009 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 572 052 | 519 049 |
Dobre Rady | 561 297 | 517 286 |
Świat Kobiety | 414 294 | 403 000 |
Poradnik Domowy | 384 291 | 405 238 |
Claudia | 284 171 | 283 495 |
Olivia | 194 243 | 266 773 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Rekordowa sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie' oraz 'Dobre Rady'