Reklamy w mobilnym Twitterze - więcej opcji dla reklamodawców
Zgodnie z zapowiedziami Twitter rozszerza obecność reklam w swoich mobilnych aplikacjach. Jednocześnie serwis udostępnia reklamodawcom nowe opcje do targetowania swoich przekazów.
Trzy tygodnie temu w strumieniu wiadomości w aplikacjach Twittera na iPhone'a i Androida zaczęły pojawiać się pierwsze reklamy w postaci "promowanych tweetów", wcześniej widoczne tylko w desktopowej wersji oraz na mobilnej stronie m.twitter.com (więcej na ten temat).
Jak podaje Twitter, testy wypadły pozytywnie, w związku z czym teraz serwis rozszerza program dla większej liczby reklamadowców. Ci będą teraz mogli kierować swoje reklamy nie tylko do śledzących ich użytkowników, ale także takich, którzy mają podobne zainteresowania do swoich "followerów".
Jednocześnie reklamodawcy zyskali nowe opcje targetowania, dzięki którym będą mogli wybrać, czy ich reklamy wyświetlą się użytkownikom pecetów, urządzeń z iOS, urządzeń z Androidem, czy też innych urządzeń mobilnych. Domyślnie kampanie będą kierowane do użytkowników wszystkich urządzeń.
Twitter podaje, że 55 proc. z ponad 100 milionów użytkowników logujących się każdego miesiąca na strony serwisu przynajmniej raz robi to z poziomu urządzeń mobilnych.
Dołącz do dyskusji: Reklamy w mobilnym Twitterze - więcej opcji dla reklamodawców