Reklamowy budżet Canona dla PHD
Firma Canon zamierza przekazać całość swojego europejskiego budżetureklamowego w ręce domu mediowego PHD.
Będzie to pierwszy raz kiedy medialnymi obowiązkami Canona wEuropie zajmie się jedna agencja - informuje serwis MarketingWeek.
Oprócz należącego do holdingu reklamowego Omnicom domu mediowegoPHD, w przetargu na planowanie i zakup mediów na terenie naszegokontynentu uczestniczyły Carat i Universal McCann. Z koleibrytyjska agencja BJK&E, która do tej pory obsługiwała medialnybudżet Canona w większości Europy, nie wystartowała w tejrywalizacji.
Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że wWielkiej Brytanii firma wydaje na media około 10 milionów funtówrocznie (większość na prasę). W Niemczech jest to 16 milionów, weWłoszech 6 milionów, a w Holandii 5 milionów funtów.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Reklamowy budżet Canona dla PHD