SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama tv: TVN przed Polsatem, TVP2 i TVN24 mocno w górę (TOP 10)

W kwietniu br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 17,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty przekraczające 30 proc. zanotowały TVP2, TVN24 i Disney Channel, a Comedy Central zarobiło prawie trzy razy więcej niż przed rokiem.
 

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe TVN w kwietniu br. były o 22,4 mln zł wyższe niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 6,6 proc. Natomiast Polsat zarobił o 1,4 mln zł (czyli 0,5 proc.) więcej niż w kwietniu ub.r.

Duże wzrosty wpływów reklamowych zanotowały TVP1 i TVP2. Pierwszy kanał zarobił o 19,4 proc., a drugi - o 37,2 proc. więcej niż przed rokiem. Przychody TVN24 podskoczyły o 30,4 proc., a Disney Channel - o 34 proc.

Rekordowy wzrost cennikowych wpływów reklamowych osiągnął natomiast Comedy Central, porównaniu do Comedy Central Family. W kwietniu br. ten pierwszy kanał zarobił o 184,2 proc. więcej niż ten drugi przed rokiem.

Jako jedyny wśród 10 czołowych kanałów spadek przychodów z reklam zanotował Discovery Channel - zarobił 3 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> TVP1 i TVP2 zdecydowanie przegrywają z TVN i Polsatem w grupie 16-49

Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych (bez autopromocji, dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

IV.2013

IV.2012

TVN

363 975 190 zł

341 565 472 zł

Polsat

287 066 410 zł

285 619 790 zł

TVP 1

172 097 575 zł

144 115 471 zł

TVP 2

134 972 025 zł

98 385 295 zł

TVN 24

41 713 604 zł

31 984 978 zł

AXN

40 408 470 zł

39 874 790 zł

TV 4

32 553 169 zł

29 043 221 zł

Discovery Channel

32 439 030 zł

33 454 265 zł

Comedy Central

31 652 518 zł

11 135 155 zł

Disney Channel

28 218 855 zł

21 053 977 zł

monitorowane stacje razem

1 534 595 910 zł

1 301 288 029 zł

 

Dołącz do dyskusji: Reklama tv: TVN przed Polsatem, TVP2 i TVN24 mocno w górę (TOP 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl