Nowa reklama McDonald's nie pokazuje jedzenia ani lokali sieci
Oryginalna wizerunkowa kampania sieci restauracji szybkiej obsługi McDonald's w Wielkiej Brytanii. Marka zrezygnowała z pokazywania swoich produktów czy placówek. Motywem przewodnim są charakterystyczne złote łuki brandu, ujęte w ciekawej formie.
Nowa kampania reklamowa McDonald's została przygotowana na rynek brytyjski pod hasłem #RaiseYourArche. Ma pokazywać, że zaproszenie do McDonald's jest proste i nie wymaga nawet użycia słów.
Zaproszenie do McDonald's
Akcja spotu rozgrywa się w biurze, w którym koleżanki zza biurka, znudzone monotonią w pracy, dają sobie sygnał, że czas na przerwę. Znakiem gotowości do wyjścia na szybki lunch są złote łuki, z których znany jest McDonald's. W ślad za koleżankami ruszają kolejne osoby. Sygnałem zachęcającym są uniesione w łuk brwi.
- Zaproszenie do McDonald's jest okazją do odłożenia na bok naszych obowiązków i cieszenia się odrobiną ulgi, mamy nadzieję, że 'Raise Your Arches' właśnie to robi, pozwalając każdemu na chwilowe oderwanie się od życiowej presji- mówi Chaka Sobhani, chief creative officer w Leo Burnett UK &global.
Kampania obejmuje przede wszystkim media społecznościowe i digital, a jej celem jest aktywizowanie klientów do aranżowania wspólnych wyjść do McDonald's. W tym celu stworzono specjalne nakładki do użycia na Snapchatcie i Instagramie. Kampania ma w kolejnych miesiącach być adaptowana na kolejne rynki.
Spot przygotowała agencja Leo Burnett. Film został wyreżyserowany przez brytyjskiego filmowca Edgara Wrighta i wyprodukowany przez Moxie Pictures.
Dołącz do dyskusji: Nowa reklama McDonald's nie pokazuje jedzenia ani lokali sieci