Życiowe przyjemności kobiet i mężczyzn w kampanii smartfonów myPhone (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania marki myPhone, promująca trzy modele smartfonów z systemem Android.
Nowa kampania pod hasłem „I love myPhone” promuje trzy modele smartfonów Pocket 2, Fun 5 i Prime 2. Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty, z przymrużeniem oka odnoszące się do stereotypowych zainteresowań w podziale na obie płci. Podkreślają one kluczowe zalety reklamowanych telefonów – cenę i certyfikowany system operacyjny Android.
15-sekundowe reklamy równolegle emitowane są w kanałach Grupy TVN, Polsacie oraz TVP, a także na platformach VOD. Ponadto spoty można oglądać na YouTube i Facebooku, komunikację wspierają banery internetowe.
W listopadzie tego roku marka myPhone we współpracy z 23heroes, Lunapark i F25 przygotowała także akcję skierowaną do seniorów, której ambasadorem został aktor Jan Nowicki.
Dołącz do dyskusji: Życiowe przyjemności kobiet i mężczyzn w kampanii smartfonów myPhone (wideo)
z tego co wiem w każdym androidzie się da... może po prostu nie potrafisz?