Reebok EasyTone: Reeformuj swoje ciało
Pod hasłem „Reeformuj swoje ciało” rusza globalna kampania reklamowa odzieży Reebok EasyTone. Za akcję na polskim rynku odpowiadają firmy Carat, Hypermedia Isobar i ARBOvision Warszawa.
Nowa kampania kobiecej kolekcji odzieżowej Reebok EasyTone koncentruje się na motywie lustrzanych odbić. Poszczególne przekazy przedstawiają momenty, w których kobiety przelotnie spoglądają na swoje odbicie w przypadkowych miejscach i są zadowolone z tego, co widzą.
– Celem naszej kampanii jest stworzenie punktu odniesienia dla kobiet z całego świata. Właśnie dlatego zorganizowaliśmy międzynarodowy casting wśród fanek kolekcji Reebok EasyTone i wykorzystaliśmy motyw lustrzanego odbicia. Reebok ma na celu sprawienie, by fitness znów stał się zabawą dla wszystkich, od osób spacerujących w butach EasyTone, aż po światowej klasy sportowców – opisuje Richard Prenderville, wiceprezes działu marketingu Reebok.
W kampanii reklamowane są nie tylko buty, lecz również inne ubrania z kolekcji Reebok EasyTone. Przypomnijmy, że marka pojawiła się na rynku w połowie ub.r., czemu towarzyszyła akcja reklamowa pod hasłem „Reeformuj swoją pupę” (więcej o niej).
Obecna kampania – przygotowana globalnie przez agencję reklamową DDB Berlin – obejmuje telewizję, prasę, internet oraz sklepy. W Polsce za realizację akcji odpowiadają dom mediowy Carat i agencja interaktywna Hypermedia Isobar (planowanie i zakup mediów odpowiadają) oraz agencja ARBOvision Warszawa (działania PR).
Dołącz do dyskusji: Reebok EasyTone: Reeformuj swoje ciało