Red8 kupiła dwie trzecie Genero i zmienia jej nazwę
Agencja reklamowa Red8 kupiła 65 proc. udziałów w agencji interaktywnej Genero. Przejęta spółka będzie funkcjonować pod nazwą Red8 Digital.
Agencja Red8 kupiła 65 proc. udziałów w Genero od dotychczasowych większościowych udziałowców i jednocześnie założycieli tej agencji – Pawła Jakubowskiego, zajmującego stanowisko prezesa, i Dariusza Kiedy, wiceprezesa i dyrektora zarządzającego. Genero będzie nadal działać jako oddzielna firma, nie zmieni się też jej zarząd. Natomiast w najbliższym czasie nastąpi rebranding agencji, po którym będzie ona działać jako Red8 Digital.
Przedstawiciele Red8 uzasadniają, że inwestując w Genero, chcą rozpocząć działalność w branży interaktywnej. – Od pewnego czasu współpracowaliśmy z tą agencją i uznaliśmy, że zarówno poziom oferowanych przez nią rozwiązań e-marketingowych, jak i standard obsługi klientów stanowi dla nas doskonałą okazję do pozyskania w szybkim czasie wysokiej jakości kompencji interaktywnych – opisuje Adam Niesłuchowski, business development director w Red8. – Ostatecznym przypieczętowaniem decyzji, naszej i Red8, o przejęciu była niedawna współpraca przy kampanii „Axe - Klikasz ?”, która jest szeroko zakrojonym, interdyscyplinarnym projektem marketingowym – dodaje Dariusz Kieda.
Agencja Genero działa od 2003 roku, zajmując się różnego rodzaju działaniami i projektami marketingowymi w internecie. Obecnie w firmie pracuje 25 osób.
Dołącz do dyskusji: Red8 kupiła dwie trzecie Genero i zmienia jej nazwę