Totalizator Sportowy powraca z szerokozasięgową kampanią reklamową Lotterii Świątecznej Lotto
Totalizator Sportowy rozpoczął szerokozasięgową kampanię reklamową Lotterii Świątecznej Lotto. Działania reklamowe potrwają do końca grudnia br.
Lotteria popularyzuje produkty z portfolio Lotto, To już szósta edycja Lotterii. Jej pierwsza edycja miała miejsce w 2017 roku.
Szerokozasięgowa kampania będzie emitowana w stacjach telewizyjnych, w radiu, internecie, na nośnikach outdoor oraz w prasie i kanałach własnych Totalizatora Sportowego. W punktach sprzedaży wykorzystywane będą materiały BTL: plakaty, wobblery, ulotki prezentujące nagrody i zasady Lotterii. Przygotowane zostały spoty radiowe 30” i 15”. Wyprodukowano także animację 2D przeznaczoną na ekrany w kolekturach oraz ekrany usytuowane w przestrzeni miejskiej, komunikacji, kinach, centrach handlowych itp.
Kreacja odwołuje się do magii świąt Bożego Narodzenia, spędzanych w kameralnej, pełnej ciepła, rodzinnej atmosferze, w oczekiwaniu na gwiazdkowe prezenty. Mogą być nimi nagrody w Lotterii Świątecznej Lotto.
W Lotterii Świątecznej do wygrania jest łącznie 700 000 zł, w tym nagroda główna 100 000 zł. Do graczy trafi także milion zakładów Lotto.
Kampanię przygotował departament marketingu Totalizatora Sportowego we współpracy z agencją Red8 (kreacja). Za planowanie i zakup mediów odpowiadały domy mediowe Starcom i Sigma Bis.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy powraca z szerokozasięgową kampanią reklamową Lotterii Świątecznej Lotto