Radio Zet "pije mleko"
Kampania społeczna 'Pij Mleko! Będziesz wielki' prowadzona przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA do końca sierpnia będzie obecna na antenie Radia Zet.
Stacja dołączyła do grona partnerów bezpłatnie użyczających czasu antenowego tej bezprecedensowej akcji.
Spoty radiowe promujące picie mleka wykorzystują wizerunek Supermana – twarz tegorocznej kampanii. Ponadto nawiązują do gwiazd, które wsparły kampanię w poprzednich edycjach: Bogusława Lindy, Kayah, Krzysztofa Hołowczyca, Jagny Marczułajtis i ubiegłorocznej „twarzy” – ogra Shreka. Emitowane są kilka razy dziennie, w czasie trwania kampanii zaplanowano 35 emisji. Stacja jest partnerem kampanii „mlecznej” już drugi raz – udzieliła wsparcia także w 2003 roku.
„To nasz pierwszy patron radiowy w tym roku i bardzo się cieszę, ze udało się namówić do udziału w naszej prospołecznej akcji tak dużą i popularną stację – mówi Paweł Kowalewski, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce. – „Dzięki Radiu ZET na pewno uda nam się dotrzeć z ważnym społecznie komunikatem do szerokiego grona odbiorców.”
„Pij mleko! Będziesz wielki” to najbardziej znana polska kampania społeczna promująca zdrowe nawyki żywieniowe wśród dzieci. Jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku i stanowi element programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, obejmującego długofalowe działania o charakterze społecznym. Jako jedna z nielicznych podlega profesjonalnym badaniom skuteczności. Prowadzi je instytut SMG/KRC, a dane z czerwca ubiegłego roku pokazują, że aż 60% dorosłych Polaków zauważyło akcje promujące mleko. 84% spośród nich zapamiętało hasło akcji, a 98% wymieniło właśnie hasło "Pij mleko! Będziesz wielki”. 35% badanych uznało, że ich dzieci chętniej sięgają po mleko.
„Pij Mleko! Będziesz wielki” to największa w Polsce akcja społeczna” – komentuje Paweł Kowalewski, prezes IAA w Polsce – „Prowadzimy ją od 2003 roku, co jest ewenementem wśród zwykle jednorazowych przedsięwzięć tego typu w Polsce. Kampanią tą IAA udowadnia, że można zrealizować prawdziwie społeczne działania. Wszyscy nasi partnerzy udzielają nam swojego czasu i powierzchni społecznie, tak samo pracują także wszyscy zaangażowani w kampanię. Dzięki temu trzy ubiegłe edycje osiągnęły estymowaną wartość w mediach 8 mln złotych przy kosztach realizacji na poziomie 800 000 złotych.”
Dołącz do dyskusji: Radio Zet "pije mleko"