Radio ZET Chilli chce pozyskać słuchaczy Radia PiN. “Nie masz już ulubionego radia?”
Grupa Eurozet ruszyła z kampanią reklamową Radia ZET Chilli. Realizowana jest ona pod hasłem “Nie masz już ulubionego radia?”.
Stacja podaje, że celem kampanii jest pozyskanie słuchaczy, ceniących wartościową muzykę, którzy w wyniku ostatnich zmian na rynku radiowym stracili swoje rozgłośnie pierwszego wyboru. Zmiana taka dotyczyła Radia PiN, które zmodyfikowało playlistę i gra obecnie znacznie mniej utworów jazzowych (więcej na ten temat).
Akcja promocyjna Radia ZET Chilli realizowana będzie w portalach Onet i Wirtualna Polska. Kampanię zaplanował dział promocji Grupy Eurozet.
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET Chilli w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. wyniósł 0,4 proc. (dowiedz się więcej).
Chilli ZET
Dołącz do dyskusji: Radio ZET Chilli chce pozyskać słuchaczy Radia PiN. “Nie masz już ulubionego radia?”