Pulsujące plakaty promują Coca-Colę Zero
Pulsujące plakaty zamontowane na citylightach AMS promują nowąCoca-Colę Zero. Niestandardowa kampania, która potrwa przez całypaździernik, poprzedza premierę nowego filmu z serii o przygodachJamesa Bonda.
W kampanii Coca-Coli Zero, która wystartowała 1 października,wykorzystano 400 citylightów AMS. Na stu nośnikach zamontowanoplakaty wykorzystujące nowoczesną technologię druku polegającą naelektroluminescencji. Na plakatach znajdują się diody, którepulsują światłem, zmieniając odcień na bardziej intensywny iprzykuwając w ten sposób uwagę animacją.
Niestandardową kampanię Coke Zero zobaczą mieszkańcy Warszawy,Poznania, Trójmiasta i aglomeracji śląskiej.
Kreację niestandardowej kampanii przygotował Publicis, zastrategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowyStarcom.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: Pulsujące plakaty promują Coca-Colę Zero