Publicis Worldwide Polska zajmie się kampaniami PKP Intercity
Agencja Publicis Worldwide Poland wygrała przetarg organizowany przez PKP Intercity na tworzenie kampanii wizerunkowo-produktowych.
Pierwsza odsłona najnowszej kampanii zadebiutuje już w październiku w telewizji, radiu, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
W maju 2022 agencja zrealizowała dla PKP Intercity wielokanałową kampanię „Zakochaj się w kolei”.
- Współpraca z tak dużą i rozpoznawalną w Polsce marką to dowód potwierdzający szerokie kompetencje Publicis Worldwide Poland i wyzwanie, które mobilizuje do nieustannego rozwoju. Jesteśmy dumni z tego, że po raz kolejny PKP Intercity powierzyło naszej agencji realizację swojej kampanii wizerunkowej i już nie możemy doczekać się pokazania kolejnych efektów naszej współpracy - komentuje Kamila Roszkowska, managing partner z agencji Publicis Worldwide Poland.
Firma nie podaje, na jak długo zawarto umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Publicis Worldwide Polska zajmie się kampaniami PKP Intercity