Public Dialog bez 5 proc. przychodów i z większą stratą
Agencja PR-owa Public Dialog w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 5 proc. do 3,59 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 25,3 do 75,5 tys. zł.
Koszty operacyjne Public Dialog zmalały w ub.r. o 6,9 proc. do 3,54 mln zł, głównie w efekcie spadku kosztów usług obcych z 3,17 do 2,85 mln zł.
Z kolei wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 405,3 do 476,7 tys. zł, na ubezpieczenia społeczne - z 21,5 do 25,2 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 71,6 do 107 tys. zł. Na koniec ub.r. firma miała dwójkę pracowników etatowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wynik sprzedażowy agencji poszedł w górę z 21,6 tys. zł straty do 51,9 tys. zł zysku. Natomiast jej inne wyniki rentowności obciążył wzrost pozostałych kosztów operacyjnych z 2 do 111,9 tys. zł.
W konsekwencji strata operacyjna pogłębiła się z 20,7 do 56,6 tys. zł, a strata netto - z 25,3 do 75,5 tys. zł.
Po 50 proc. udziałów agencji mają jej prezes Paweł Bylicki i wiceprezes Karolina Borkowska-Bylicka.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Public Dialog bez 5 proc. przychodów i z większą stratą