Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco
Procter&Gamble prowadzi w sklepach Tesco dziewiątą edycję akcji"Sekrety Pielęgnacji" promującej produkty kosmetyczne tegokoncernu. W ramach działań rozpowszechniany jest bezpłatny poradniko urodzie.
Głównymi nośnikami promocji "Sekrety Pielęgnacji" są bezpłatnyporadnik o urodzie, którego objętość wzrosła do 40 stron, serwisinternetowy sekretypielegnacji.pl oraz materiały POS. W akcji, poraz dziewiąty prowadzonej przez Procter&Gamble w 54hipermarketach Tesco, promowane są marki Olay, Wella, Pantene, Head& Shoulders, Always i Lenor.
Partnerami przedsięwzięcia są miesięcznik "Claudia" oraz serwiswww.kobieta.pl. Kreacją iprodukcją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencja4Frame.
Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco