„Prawo Agaty 3” przegrało z "Expressem Reporterów". 25,2 mln zł z reklam
„Prawo Agaty 3” śledziło w TVN średnio 2,49 mln widzów. Serial w porównaniu do emitowanej rok temu pierwszej serii stracił 500 tys. widzów i dał stacji drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 25,2 mln zł.
Trzecia seria „Prawa Agaty” nadawana była na antenie TVN w okresie od 26 lutego do 21 maja br., we wtorki o godz. 21.30. Średnia widownia serialu wyniosła 2,49 mln widzów. Przełożyło się to na 18,29 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 20,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu pokazany 7 maja br., który zainteresował 2,75 mln widzów.
Trzeci sezon produkcji w porównaniu do pierwszej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., miał o 500 tys. widzów mniej. Wówczas średnia widownia prawniczego serialu wyniosła 2,99 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,83 proc. i 20,14 proc. udziału, ale nadawano go w innym paśmie - w niedziele o 21.00. (dowiedz się więcej).
Produkcja miała też niższe wyniki niż nadawany rok temu w tym paśmie serial „Przepis na życie”, który śledziło średnio 2,70 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 19,92 proc. oraz 24,37 proc. udziału (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania „Prawa Agaty” TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 20,01 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadł Polsat (filmy fabularne oraz reality-show „Ekipa na swoim”; 12,86 proc.) oraz TVP1 (filmy, serial „Zemsta” oraz mecz piłki nożnej; 10,39 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN była jednak liderem przez TVP2.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków prawniczego serialu wyniosły 25,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
TVN zdecydowała się na produkcję czwartej serii produkcji, która być może trafi na antenę stacji już jesienią (więcej na ten temat).
Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarią prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. W produkcji opartej na polskim scenariuszu grają także m.in. Daria Widawska, Leszek Lichota i Małgorzata Kożuchowska (więcej informacji).
Trzy topowe odcinki „Prawa Agaty 3”
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Dołącz do dyskusji: „Prawo Agaty 3” przegrało z "Expressem Reporterów". 25,2 mln zł z reklam