Pracownicy lubiący oszczędzać reklamują BGŻOptima (wideo)
W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa wspierająca start banku BGŻOptima. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Tippingpoint.
Główne role w kampanii BGŻOptima odgrywa dwójka pracowników tego banku, którzy deklarują, że lubią oszczędzać innym niedogodności. Taki przekaz podkreśla, że nowy bank specjalizuje się w usługach i opcjach oszczędnościowych. Reklamy informują przy tym o najważniejszych elementach jego oferty, takich jak rachunek oszczędnościowy z oprocentowaniem 4,6 proc. i lokata jednodniowa oprocentowana na 8 proc.
>>> Internetowy bank BGŻOptima rusza z rekordowym oprocentowaniem
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Tippingpoint.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy lubiący oszczędzać reklamują BGŻOptima (wideo)
Oszczędź mi swojego p....lenia w przerwie między jedną, a drugą częścią programu.