SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Portal Gazeta.pl organizuje akcję „Tydzień Dobrego Serca”, będzie zachęcać do dobroczynności

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia zespół portalu Gazeta.pl zorganizuje „Tydzień Dobrego Serca”. W ramach akcji, codziennie redakcja przedstawi czytelnikom jedną organizację dobroczynną i będzie zachęcać do wsparcia jej w aktualnych potrzebach.

Od poniedziałku, 17 grudnia br. Gazeta.pl przybliży czytelnikom pierwszą z pięciu organizacji dobroczynnych, biorących udział w akcji. W ramach „Tygodnia Dobrego Serca” redakcja będzie zachęcała czytelników do wspierania zbiórek wybranych przez nią organizacji dobroczynnych: UNICEF-u, Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, OTOZ Animals, WWF Polska i Greenpeace Polska.

Do przedstawienia czytelnikom organizacji dobroczynnych biorących udział w świątecznej akcji Gazeta.pl, redakcja portalu wykorzysta różne formaty redakcyjne – artykuły, quizy, oraz relacje na żywo. Przygotowane zostaną również infografiki oraz materiały wideo (m.in. informacyjne social video NOW Gazeta.pl), które będą poświęcone działalności każdej z prezentowanych organizacji. Wszystkie materiały tworzone podczas „Tygodnia Dobrego Serca” będą specjalnie eksponowane na stronie głównej Gazeta.pl.

Zmiana logotypu portalu

Od poniedziałku, 17 grudnia br. do piątku, 21 grudnia br. zmieni się również logotyp Gazeta.pl, widoczny na stronie głównej – na czas akcji pojawią się w nim serduszka i hashtag projektu.


Tydzień Dobrego Serca promuje kampania w serwisach portalu Gazeta.pl, w kinach sieci Helios i w Radiu TOK FM. Dodatkowo, w ramach akcji Wydawnictwo Agora przekaże książki Świetlicy Środowiskowej na Bielanach, a Gazeta Cafe, mieszcząca się w warszawskiej siedzibie Agory, przekaże 1 procent swojego zysku dla UNICEF-u.

To kolejna akcja portalu Gazeta.pl, która ma na celu wsparcie inicjatyw dobroczynnych. Wcześniej redakcja współpracowała m.in. z Polską Akcją Humanitarną (w ramach projektu Podarnik.Gazeta.pl, serwis Pomagamy.pl/Syria w akcji „SOS Syria”), angażuje się także w Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i kolejne edycje akcji „Adoptuj Pszczołę” organizowanej przez Greenpeace Polska. Wspiera też działania charytatywne – m.in. włączając się w pomoc ofiarom wichury w Rytlu.

Według danych Gemius/PBI, serwis Gazeta.pl odwiedziło w listopadzie br. ponad 11,5 mln internautów, podczas jednej wizyty spędzili w witrynie średnio 8 minut i 22 sekundy.

Dołącz do dyskusji: Portal Gazeta.pl organizuje akcję „Tydzień Dobrego Serca”, będzie zachęcać do dobroczynności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl