Porsche ma nowe logo
Z okazji 75. urodzin kultowa mara motoryzacyjna Porsche pokazała nowe logo, a w zasadzie herb. Prace nad projektem zajęły trzy lata.
Porsche ogłosiło zmianę logo w ramach obchodów 75. rocznicy powstania brandu. Nowy herb marki uległ nieznacznej modyfikacji w zakresie projektu i użytych kolorów które mają "połączyć historię i przyszłość marki". Firma podkreśla, że nowe logo zostało zaprojektowane tak, aby było "natychmiast rozpoznawalne". Prace nad projektem trwały trzy lata i obejmowały poszerzenie górnej części, zwężenie dolnej, zagłębienie niektórych elementów i podniesienie innych w celu uzyskania bardziej trójwymiarowego projektu.
Nowe logo Porsche
Odświeżono również napisy, stosując prostszy krój pisma i cieńszą czcionkę. Porsche twierdzi, że dzięki temu wygląda "o wiele bardziej nowocześnie, a jednocześnie zachowuje tradycyjny charakter".
Koń w centrum - który powstał jako maskotka miasta Stuttgart - wygląda teraz "bardziej dynamicznie i gniewnie", a projektanci starali się nadać mu bardziej "rasowy" wygląd, podczas gdy napis "Stuttgart" nad nim został przywrócony w kolorze czarnym.
Nowe Porsche Panamera z 2023 roku będzie pierwszym samochodem sygnowanym nowym logo kultowej niemieckiej marki.
- Herb Porsche jest niepowtarzalnym symbolem i jednocześnie centralnym elementem tożsamości naszej marki. Z tego powodu nowy herb stał się dla nas okazją do przeprojektowania naszego firmowego designu - skomentował dyrektor ds. marketingu Robert Ader.
Dołącz do dyskusji: Porsche ma nowe logo