Ponad miliard klientów płatnej telewizji na świecie
Globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji wzrosła rok do roku o kolejne 60 milionów i sięgnęła na koniec III kwartału 2017 r. poziomu 1,07 miliarda - wynika z danych firmy Dataxis.
Najwięcej subskrybentów płatnej telewizji jest w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Europie. Razem mają one blisko 80 proc. udziału w globalnym rynku. Następne są Ameryka Północna i Ameryka Łacińska
Sam region Azji i Pacyfiku odpowiada za 62 proc. globalnej liczby subskrybentów płatnej telewizji. Między III kwartałem 2016 a III kwartałem roku zanotowano tam średnioroczny wzrost na poziomie 1,5 proc.
Pomimo spadku niemal we wszystkich regionach, najpopularniejsza jest telewizja kablowa, z której cały czas korzysta ponad 50 proc. ogółu subskrybentów płatnej telewizji na świecie. Natomiast najszybciej płacących subskrybentów zyskują linearne usługi OTT oraz IPTV.
Dołącz do dyskusji: Ponad miliard klientów płatnej telewizji na świecie