Ponad 100 tys. zł za reklamę przy meczach Polaków, "M jak miłość" i pogodzie w TVP1
Sporo ponad 100 tys. zł trzeba zapłacić za spot reklamowy emitowany w listopadzie przy piłkarskich meczach Polaków, serialu "M jak miłość" i prognozie pogody w Telewizji Polskiej.
Biuro Reklamy TVP opublikowało ofertę reklamową na listopad. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy, które pojawią się w blokach reklamowych przy transmisjach meczów z udziałem polskiej reprezentacji piłkarskiej.
169,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek) kosztuje reklama przy transmitowanym w TVP1 meczu Polska-Włochy w Lidze Narodów (15 listopada), 163,3 tys. zł kosztuje spot przy spotkaniu Polska - Holandia (Liga Narodów, 18 listopada) i 133,5 tys. zł za spot przy meczu towarzyskim Polska - Ukraina (11 listopada).
TVP 1 pokaże też w listopadzie dwa mecze Ligi Mistrzów - 4 i 25 listopada. Reklama przy nich kosztuje 74,1 tys. zł. Poza nimi Jedynka będzie pokazywać również konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich (m.in. 20 listopada) - tu spot wyceniono na 60 tys. zł.
Wysoko, bo na 104,5 tys. zł wyceniono reklamę przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody po "Wiadomościach". W dni powszednie maksymalna stawka nie przekracza kwoty 72,5 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy serwisie sportowym zapłacą 46,8 tys. zł za emisję w niedzielny wieczór i 41,9 tys. zł w dni powszednie, a przy "Wiadomościach" - 75,8 tys. zł w dni robocze ( w niedziele nie ma bloku reklamowego bezpośrednio przy "Wiadomościach").
Najdroższą reklamowo pozycją serialową w TVP1 jest niedzielna produkcja "Ludzie i bogowie" - reklama kosztuje tu 99,4 tys. zł. Za spot przy "Leśniczówce" trzeba zapłacić 39,9 tys. zł, a przy "Komisarzu Alexie" - 42,8 tys. zł.
Cena reklamy przy programie "Rolnik szuka żony" wynosi 89,2 tys. zł, a przy "Sprawie dla reportera" - 37,8 tys. zł.
W TVP2 najwięcej kosztuje reklama przy "M jak miłość" - 120 tys. zł. Spot przy "Barwach szczęścia" wyceniono na 74,2 tys. zł. przy "O mnie się nie martw" - na 81,6 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" - na 77,4 tys. zł, a przy "Na sygnale" - na 66,4 tys. zł.
Za spot przy show "The Voice of Poland" trzeba z kolei zapłacić 52,4 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Ponad 100 tys. zł za reklamę przy meczach Polaków, "M jak miłość" i pogodzie w TVP1