Polski startup Estimote wprowadza wideo beacony: sklepowa sprzedaż na nowym poziomie
Estimote, polski startup znany z wprowadzenia na rynek beaconów zaproponował kolejne rozwiązanie dla sprzedawców. Estimote Mirror to moduł, który może wyświetlić użytkownikowi na dowolnym ekranie wszystkie informacje na temat towaru, który wzbudził jego zainteresowanie.

Estimote jest działającym od 2012 r. startupem założonym w Krakowie przez Jakub Krzycha i Łukasza Kostkę. Jesienią 2013 r. firma zaprezentowała beacony - elektroniczne czujniki pozwalające na wyświetlanie na ekranach klientów sklepów dokładnych informacji na temat sprzedawanych produktów.
Teraz Estimote zaproponował nowy produkt - Estimote Mirror, który wykorzystując wspomniane beacony pozwala na dotarcie do klientów sklepów w nowy sposób.
Estimote Mirror to niewielki moduł podłączany do monitora za pośrednictwem gniazd HDMI oraz USB (w grę wchodzą jedynie modele, w których odległość pomiędzy tymi dwoma wejściami nie jest zbyt wielka).
Po uruchomieniu systemu Estimote Mirror w sklepie klient, który zainteresuje się konkretnym towarem (np. butami) i sięgnie po wybrany model zobaczy na najbliższym ekranie wszystkie informacje na jego temat.
Ponadto poprzez specjalną aplikację obsługującą beacony oraz moduły Estimote Mirror możliwe jest dokonanie szybkiego zakupu konkretnego towaru w sklepie.
Dołącz do dyskusji: Polski startup Estimote wprowadza wideo beacony: sklepowa sprzedaż na nowym poziomie