'Polska Metropolia Warszawska' stawia na opinie kosztem newsów
Polskapresse wprowadza zmiany w warszawskim wydaniu dziennika"Polska". Od poniedziałku 5 października br. będzie w nim więcejkomentarzy, tekstów analitycznych i wywiadów, a mniej suchychinformacji. Wzrośnie jednak też cena gazety.
- Na rynku jest miejsce na gazetę, która nie rezygnując zeswojego zdania i poglądów, docieka prawdy i przekazuje czytelnikomopinie z każdej strony - mówi Paweł Fąfara, redaktornaczelny "Polski". - W wersji drukowanej zdecydowanieodchodzimy od informacyjnego formatu, bo proste informacjeczytelnik znajduje dziś na bieżąco w internecie. Stawiamy naanalizy, komentarze, pogłębione rozmowy, które pomogą zrozumiećwydarzenia.
"Polska Metropolia Warszawska" zaoferuje czytelnikom więcejpogłębionych tekstów, tłumaczących zdarzenia życia politycznego wPolsce i na świecie. Ich autorami będą m.in. nowi publicyści,którzy przeszli do "Polski" z Dziennika": Piotr Zaremba, MichałKarnowski i Anna Wojciechowska. We wrześniu br. do gronafelietonistów tytułu dołączył też Bogdan Rymanowski.
Wraz ze zmianami pojawi się także12-stronnicowy dodatek "TheTimes", który będzie ukazywał się w sobotę i podsumowywałnajważniejsze wydarzenia na świecie z całego tygodnia. Będzie onzawierał ekskluzywne materiały z całego świata przygotowywane m.in.przez korespondentów dziennika "The Times" oraz komentarze ianalizy redaktorów pracujących w Londynie. Znajdą się w nim m.in.sylwetki tygodnia, teksty społeczne i reportaże czy pogłębionemateriały historyczne.
Opisywane zmiany i dodatek "The Times" pojawią się tylko w"Polsce Metropolii Warszawskiej". - Każde z pozostałych wydań"Polski" prowadzi własną politykę i ma swój profil - mówi namMagdalena Chudzikiewicz, rzecznik prasowaPolskapresse. Zaznacza jednak, że będą one mogły do woliprzedrukowywać teksty, które publikowane będą w warszawskiej wersjidziennika czy dodatku "The Times".
Wydawca zdecydował się też na podniesienie ceny warszawskiegowydania "Polski". Od poniedziałku 5 października gazeta w dnipowszednie (bez piątku) i soboty kosztować będzie 2 zł (obecnie1,70 zł), zaś wydanie piątkowe zdrożeje z 2 zł do 2,50 zł.
Nowej odsłonie "Polski Metropolii Warszawskiej" towarzyszykampania reklamowa pod hasłem "Opinie z każdej strony", która jestrealizowana w kanałach outdoorowych, stacji TVN 24, rozgłośniachradiowych, internecie oraz w wybranych mediach Polskapresse.Kampanię przygotował dział marketingu Polskapresse wraz z agencjąYoung&Rubicam, a media zapewnił dom MediaEdge:cia.
Średnia sprzedaż ogółem "Polski Metropolii Warszawskiej" wokresie od stycznia do lipca br. wyniosła 9 989 egz. (daneZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Polska Metropolia Warszawska' stawia na opinie kosztem newsów