Polsat Media rusza ze sprzedażą spotów wyborczych
Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż i materiałów wyborczych w wybranych stacjach tv i serwisach internetowych, m.in. na antenach Polsatu i Polsatu News. Najdroższy spot kosztuje 37,7 tys. zł.
Polsat Media sprzedaje audycje i materiały wyborcze na antenach Polsatu, Polsatu News, kanału Wydarzenia24, TV Puls, Puls 2, Telewizji WP, telewizji w Polsce.pl oraz serwisów internetowych znajdujących się w ofercie Polsat Media Online.
W Polsacie emisja materiałów wyborczych możliwa jest codziennie, w kilkunastu blokach. Spoty wyborcze mogą być emitowane m.in. przy wieczornej prognozie pogody oraz przy filmach i najpopularniejszych programach oraz serialach emitowanych w stacji.
Najwięcej, bo 37,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek) trzeba zapłacić za emisję spotu w niedzielnym paśmie kabaretowym po g. 20.
31,1 tys. zł kosztuje emisja reklamy wyborczej w poniedziałkowym paśmie filmowym "Mega Hit", a 26,2 tys. zł - przy programie "Temptation Island Polska".
Stawka dla emisji przy "Ninja Warrior Polska" wynosi 24,7 tys. zł, a przy serialu "Przyjaciółki" - 21,8 tys. zł.
We wrześniu Polsat pokaże filmy "Kevin sam w domu" ( wieczorem 2 września br.) i "Kevin sam w Nowym Jorku" (9 września br.) - spot wyborczy przy nich kosztuje 23,5 tys. zł.
Na antenie kanału informacyjnego Polsat News spoty wyborcze będą emitowane w kilku pasmach w ciągu dnia, m.in. w paśmie "W rytmie dnia" oraz przy programach "Raport dnia", "Punkt widzenia" oraz przy prognozie pogody.
Spoty kosztują od kilkuset złotych do maksymalnie 2,2 tys. zł - najwyższa stawka dotyczy emisji przed programem wieczornego programu "Raport dnia".
Polsat Media jako pierwsze biuro reklamy tv podało cennik emisji spotów wyborczych.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media rusza ze sprzedażą spotów wyborczych