Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym
Biuro reklamy Polsat Media od połowy sierpnia część oferty reklamowej platformy internetowej Ipla będzie sprzedawała w modelu programatycznym.

Polsat Media uzasadnia, że rozpoczęcie sprzedaży reklam w Ipli w modelu programatycznym to naturalny krok w obliczu silnie rosnącego zainteresowania automatyzacją zakupów i redukowaniem kosztów dotarcia kampanii reklamowych w internecie.
- Od dłuższego czasu prowadzimy testy sprzedaży w modelu programatycznym. Testowe kampanie zakończyły się sukcesem, w związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić ten model jako uzupełnienie naszej klasycznej oferty - opisuje Wojciech Niesiobędzki, client service director w Polsat Media odpowiedzialny za wdrożenie modelu programmatic
Szczegółowe warunki sprzedaży w modelu programatycznym będą ustalane indywidualnie z reklamodawcami i domami mediowymi.
Według badania Gemius/PBI w lipcu br. wszystkie strony i aplikacje internetowej Grupy Cyfrowy Polsat zanotowały 10,02 mln realnych użytkowników i 175,8 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym