Polomarket promuje się jako „polski sklep” zamiast „mój ulubiony” (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Polomarket, wprowadzająca ich nowe hasło główne „polski sklep”, które zastąpiło poprzedni slogan „mój ulubiony”. Akcję firma przygotowała we współpracy z agencją Green Cat.
W spocie wyliczane są główne atuty asortymentu Polomarktetu: świeże produkty (w tym owoce i warzywa od polskich dostawców), wypiekane na miejscu pieczywo, miła obsługa działu z wędlinami. Reklama podkreśla, że Polomarket to największa polska sieć supermarketów, mająca świeże spojrzenie na zakupy.
W kampanii prezentowane jest nowe hasło główne Polomarktetu - „polski sklep”, które znalazło się też w logo tej marki. Poprzednio jej slogan brzmiał: „mój ulubiony”, wprowadzano go w połowie 2013 roku, w reklamach z bocianem i orłem.
Obecna akcja reklamowa obejmuje internet, billboard, gazetki promocyjne i materiały POS. Planowane są również działania w mediach tradycyjnych.
Za strategię i realizację kampanii w większości odpowiada specjalnie wydzielony kilkuosobowy zespół kreacyjno-produkcyjny Polomarketu, będący częścią kilkudziesięcioosobowego działu marketingu firmy, który odpowiada też za planowanie i zakup mediów. Przy tworzeniu hasła i głównego key visuala współpracowano z agencją zewnętrzną Green Cat.
Dołącz do dyskusji: Polomarket promuje się jako „polski sklep” zamiast „mój ulubiony” (wideo)