SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plus na święta daje darmowy dostęp do Tidala, HBO i pakietu Ligi Mistrzów

Klienci abonamentowi Plusa w ramach świątecznej promocji mogą otrzymać dostęp do serwisu muzycznego Tidal, pakietu filmowego HBO, Ligi Mistrzów i Ligi Europy przez trzy miesiące w prezencie. W reklamie promującej ofertę Szymon Majewski wciela się w elfa.

W spocie reklamowym promującym ofertę Szymon Majewski spotyka się w salonie Plusa z rodziną, która na Gwiazdkę chciałaby otrzymać dostęp do Tidala, HBO i meczów europejskich pucharów.

Z promocji (trwającej do 26 grudnia) mogą skorzystać nowi oraz przedłużający umowę klienci oferty Plus Abonament. W promocji dostępne są:

- Serwis TIDAL umożliwiający słuchanie muzyki na żądanie w wysokiej jakości zarówno online, jak i w trybie offline i zawierający miliony utworów polskich i zagranicznych artystów. Po upływie darmowego trzymiesięcznego okresu próbnego opłata za usługę TIDAL wynosi 19,99 zł miesięcznie.

- Pakiet IPLA HBO, dostępny na ipla.tv, zawierający ceniony przez widzów na całym świecie serwis online HBO z kanałami telewizyjnymi i VOD, a także hity filmowe i kultowe seriale na następujących kanałach telewizyjnych: Cinemax, Cinemax 2, AXN, AXN Black, AXN Spin, AXN White. Po upływie darmowego trzy miesięcznego okresu próbnego opłata za Pakiet IPLA HBO wynosi 20 zł miesięcznie.

- Pakiet IPLA Polsat Sport Premium na ipla.tv zawierający transmisje na żywo wszystkich meczów Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA i związane z nimi specjalne programy oraz kanały Polsat Sport Premium 1 i 2. Po zakończeniu darmowego trzymiesięcznego okresu próbnego opłata za pakiet wynosi 40 zł miesięcznie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa, spot wyreżyserował Piotr Janowski, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Grupa Cyfrowy Polsat, do której należy Polkomtel, operator sieci Plus, na koniec czerwca br. miała sprzedanych w modelu abonamentowym 7,6 mln jednostkowych usług telefonii mobilnej i 1,79 mln internetu.



1.      Nazwa reklamy: Plus - Elf
2.      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
3.      Agencja: Scholz & Friends Warszawa
4.      Reżyser: Piotr Janowski
5.      Scenariusz: Michał Konert, Piotr Jakubowski
6.      Muzyka: „Christmas Fair" Laurent Dury
7.      Producent: Mariusz Matwiejczuk
8.      Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9.      Dom mediowy: Vizeum
10.   Media: TV, Radio, OOH, Kino, Online

Dołącz do dyskusji: Plus na święta daje darmowy dostęp do Tidala, HBO i pakietu Ligi Mistrzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl