Zmiana oferty kanałów w Player.pl. To efekt powstania Warner Bros. Discovery
Oferta telewizyjna serwisu Player.pl poszerzyła się z początkiem lipca o siedem nowych kanałów. Większość z nich to stacje należące dotąd do Warner Media. Poszerzenie biblioteki telewizyjnej to pierwsza wspólna oferta kontentowa po powstaniu Warner Bros. Discovery w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Od piątku 1 lipca użytkownicy Playera korzystający z oferty „Player (bez reklam) + Kanały TV” mają dostęp do siedmiu nowych kanałów. W ofercie znalazły się: amerykański kanał informacyjny CNN, kanały dziecięce Cartoon Network i Boomerang oraz kanały filmowo-serialowe Warner TV, Cinemax, Cinemax 2 i Romance TV.
Do tej pory stacje te dostępne były na naszym rynku głównie za pośrednictwem sieci kablowych oraz platform satelitarnych, chociaż znaleźć można je też w serwisach streamingowych Polsat Box GO czy WP Pilot.
Poszerzenie biblioteki telewizyjnej to pierwsza wspólna oferta kontentowa po połączeniu Discovery z Warner Media i powstaniu Warner Bros. Discovery w Polsce.
- Połączenie potencjałów TVN Discovery i Warner Media daje pierwsze owoce, w pełni odczuwalne dla naszych użytkowników. Cieszę się, że nasza oferta kanałów TV wzbogaca się o kolejne stacje, które za granicą, ale też w Polsce są marką samą w sobie. Mam nadzieję, że będą świetnym uzupełnieniem propozycji Playera, w której każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Maciej Gozdowski, szef Player.pl.
Player z ofertą kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych
Player.pl już wcześniej oferował dostęp do stacji HBO, HBO2 i HBO3, które są dostępne w ramach pakietu HBO w tym serwisie. Poza tym platforma daje dostęp do stacji Grupy TVN i kanałów Discovery (m.in. TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, Discovery, HGTV, Travel Channel czy TLC), a także do stacji należących do Canal+ Polska, Disneya czy Eleven Sports.
W poniedziałek informowaliśmy, że w efekcie fuzji Discovery z Warner Media serwis HBO Max usunie część produkcji oryginalnych ze swojej oferty i zaprzestanie dalszych prac nad lokalnymi produkcjami. Ta rewolucyjna decyzja dotyczy krajów skandynawskich i Europy Środkowej, w tym Polski i ma związek z planowanym połączeniem platform HBO Max i discovery+ (w Polsce jego oferta jest obecna w Playerze, ale o połączeniu obu serwisów nic nie wiadomo).
Z nieoficjalnych informacji wynika, że serwis Player.pl w marcu br. miał 1,5 mln subskrybentów.
Dołącz do dyskusji: Zmiana oferty kanałów w Player.pl. To efekt powstania Warner Bros. Discovery