SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiana oferty kanałów w Player.pl. To efekt powstania Warner Bros. Discovery

Oferta telewizyjna serwisu Player.pl poszerzyła się z początkiem lipca o siedem nowych kanałów. Większość z nich to stacje należące dotąd do Warner Media. Poszerzenie biblioteki telewizyjnej to pierwsza wspólna oferta kontentowa po powstaniu Warner Bros. Discovery w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Od piątku 1 lipca użytkownicy Playera korzystający z oferty „Player (bez reklam) + Kanały TV” mają dostęp do siedmiu nowych kanałów. W ofercie znalazły się: amerykański kanał informacyjny CNN, kanały dziecięce Cartoon Network i Boomerang oraz kanały filmowo-serialowe Warner TV, Cinemax, Cinemax 2 i Romance TV.

Do tej pory stacje te dostępne były na naszym rynku głównie za pośrednictwem sieci kablowych oraz platform satelitarnych, chociaż znaleźć można je też w serwisach streamingowych Polsat Box GO czy WP Pilot.

Poszerzenie biblioteki telewizyjnej to pierwsza wspólna oferta kontentowa po połączeniu Discovery z Warner Media i powstaniu Warner Bros. Discovery w Polsce.

- Połączenie potencjałów TVN Discovery i Warner Media daje pierwsze owoce, w pełni odczuwalne dla naszych użytkowników. Cieszę się, że nasza oferta kanałów TV wzbogaca się o kolejne stacje, które za granicą, ale też w Polsce są marką samą w sobie. Mam nadzieję, że będą świetnym uzupełnieniem propozycji Playera, w której każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Maciej Gozdowski, szef Player.pl.

Player z ofertą kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych

Player.pl już wcześniej oferował dostęp do stacji HBO, HBO2 i HBO3, które są dostępne w ramach pakietu HBO w tym serwisie. Poza tym platforma daje dostęp do stacji Grupy TVN i kanałów Discovery (m.in. TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, Discovery, HGTV, Travel Channel czy TLC), a także do stacji należących do Canal+ Polska, Disneya czy Eleven Sports.

W poniedziałek informowaliśmy, że w efekcie fuzji Discovery z Warner Media serwis HBO Max usunie część produkcji oryginalnych ze swojej oferty i zaprzestanie dalszych prac nad lokalnymi produkcjami. Ta rewolucyjna decyzja dotyczy krajów skandynawskich i Europy Środkowej, w tym Polski i ma związek z planowanym połączeniem platform HBO Max i discovery+ (w Polsce jego oferta jest obecna w Playerze, ale o połączeniu obu serwisów nic nie wiadomo).

Z nieoficjalnych informacji wynika, że serwis Player.pl w marcu br. miał 1,5 mln subskrybentów.

Dołącz do dyskusji: Zmiana oferty kanałów w Player.pl. To efekt powstania Warner Bros. Discovery

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lolik
Autor zapomniał dodać że jednocześnie z oferty dla nowych zniknęły kanały tematyczne Canal+ oraz na jakiś czas kanały HBO. Ponadto nie jest to debiut stacji w streamingu bo są dostępne w Polsat Box Go w pakiecie blisko 100 kanałów dla subskrybentów
odpowiedź
User
Jener
No ale o Polsacie Box nikt nie wie, bo nie potrafią się reklamować i są kompletnie nierozpoznawalni dla klienta
odpowiedź
User
Buba
„Owoce odczuwalne dla naszych użytkowników.”??
odpowiedź