„Swoją drogą” w nowej kampanii piwa Łomża (wideo)
Startuje kampania reklamowa piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) pod hasłem „Swoją drogą”. Akcja będzie realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Pierwszy spot z kampanii pokazuje historię mężczyzny, który postanawia wcielić w życie radę swojego ojca: w życiu musisz mieć coś swojego. Mimo intensywnej pracy w biurze kupuje i remontuje domek nad jeziorem.
- Nic tak nie smakuje, jak życie po swojemu. Odkryj tę prostą prawdę i zobacz, jak pozostać wiernym sobie - przekonują reklamy. Cała kampania jest prowadzona pod hasłem „Swoją drogą”.
To nowa konwencja kreatywna reklam Łomży. Przez ostatnie cztery lata marka była promowana w kampaniach pokazujących łomżing, czyli zabawne, niestandardowe sposoby spędzania wolnego czasu. Tę koncepcję komunikacji wymyśliła i przez dwa lata realizowała agencja PZL, a potem kontynuowała Lowe Warsaw.
Van Pur nie odpowiedział na razie na nasze pytania dotyczące szczegółów nowej kampanii.
Wiadomo, że akcja będzie realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Dołącz do dyskusji: „Swoją drogą” w nowej kampanii piwa Łomża (wideo)