SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Żyła o Sercu i skokach w kampanii promującej krwiodawstwo (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange Polska zachęcającej do honorowego oddawania krwi. W akcji wspólnie z Sercem i Rozumem, brand heroes Orange, bierze udział Piotr Żyła.

W nowych spotach kampanii krwiodawstwa Piotr Żyła pytany przez Rozum wypowiada się o skokach narciarskich, m.in. o szansach Serca w tej dyscyplinie. Ma to promować akcję charytatywną „Wielcy sercem”, w ramach której Żyła zapowiedział, że zmierzy się z animowanym bohaterem w skokach, o ile uda się w punktach krwiodawczych zebrać 5 tys. litrów krwi (przeczytaj więcej i zobacz poprzedni spot).

Głównym elementem kampanii jest serwis wielcysercem.pl, a ponadto działania są prowadzone w serwisach społecznościowych. Akcja potrwa do początku lutego.

Za przygotowanie i realizację kampanii w internecie odpowiada agencja Lemon Sky. Współorganizatorami akcji są Narodowe Centrum Krwi i Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

Dołącz do dyskusji: Piotr Żyła o Sercu i skokach w kampanii promującej krwiodawstwo (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rtg
Ciekawe ile Żyła ma IQ? Chyba mniej od Gumpa...
odpowiedź