Piotr Sroka: z San Markos do Walk Creative
Piotr Sroka objął stanowisko dyrektora obsługi klientów w agencji reklamowej Walk Creative (Grupa Walk), zastępując na nim Monikę Sokołowską. Poprzednio pracował w San Markos, a wcześniej m.in. w Change Integrated, Banah Group i firmie AmRest.
W Walk Creative Piotr Sroka będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klienta i prowadzenie działań new businessowych. - Priorytetem są dla nas długofalowe i oparte na zaufaniu relacje z klientami. Zależało nam na podjęciu współpracy z osobą, która wyznaje takie same wartości i Piotr był kandydatem idealnym. Dzięki doświadczeniu w pracy w agencjach doskonale zna świat reklamy, potrafi jednocześnie zarządzać wieloma różnymi projektami oraz ma wysoko rozwinięte kompetencje miękkie, które są dla nas niezwykle istotne. Z kolei praca po stronie klienta pozwoliła mu zdobyć bardzo ważny „insight” zarówno w kontekście biznesowym, jak i relacji na linii klient-agencja - chwali Piotra Srokę Paweł Miklaszewski, partner w Grupie Walk.
Poprzednio dyrektorem obsługi klientów w Walk Creative była Monika Sokołowska. Nie podano jej dalszych planów zawodowych.
Piotr Sroka przez ostatnie 3,5 roku pracował w agencji reklamowej San Markos, kolejno pełnił funkcje brand managera i brand directora. Wcześniej był związany m.in. z agencjami DougFaberFamily (później Change Integrated) i Banah Group. Realizował projekty dla takich firm i marek jak Vision Express, Costa Coffee, Oceanic, Euronet Polska, Answear, USP Zdrowie, Bakoma, Budimex Nieruchomości i Hot Wheels.
Ponadto pracował w firmie American Restaurant, Synergy Marketing Partners (należy do koncernu AmRest), w której odpowiadał m.in. za opracowanie nowej strategii marketingowej sieci restauracji Pizza Hut.
Dołącz do dyskusji: Piotr Sroka: z San Markos do Walk Creative