SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwsza w Polsce kampania kart Maestro

Ruszyła kampania 'Instrukcje' przygotowana przez agencje McCann Erickson i Universal McCann dla organizacji MasterCard.

Celem kampanii jest uświadomienie konsumentom, że karta Maestro służy do płacenia za zakupy, a nie tylko pobierania gotówki z bankomatów. Jest to pierwsza kampania Maestro w Polsce.

Kampania jest emitowana w stacjach TV (TVP, TVN, TV4, TVN7) tygodnikach i miesięcznikach (m.in. Claudia, Przekrój i Elle).

Kreacje TV i printu przygotowała McCann Erickson, całą kampanię zaplanował Universal McCann.

Autorami kampanii są:
Copywriter: Kasia Kotowska
Art. Director: Grzegorz Kluczykowski
Strategia: Piotr Łukasiewicz
Client Service: Agnieszka Zarzycka, Agnieszka Konopka.

Dołącz do dyskusji: Pierwsza w Polsce kampania kart Maestro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl